4-та зустріч учасників проєкту Європейської Асоціації Університетів Thematic Peer Group (TPG) за напрямом “Transnational Joint Education Provision” (TJEP) (5-6.10.2023 р., Ніцца)

5-6 жовтня 2023 р. в Університеті Côte d’Azur у Ніцці (Франція) відбулась 4-та зустріч учасників проєкту Європейської Асоціації Університетів Thematic Peer Group (TPG) за напрямом “Transnational Joint Education Provision” (TJEP).

У тематичній робочій групі взяли участь Ірина ЗОЛОТАРЬОВА, член Національної команди експертів з реформування вищої освіти Еразмус+ (HERE team), професор кафедри інформаційних систем ХНЕУ ім. С. Кузнеця та Каріна НЕМАШКАЛО, проректор ХНЕУ ім. С. Кузнеця.

Студенти та випускники університету, які брали участь в міжнародних освітніх програмах та проєктах мобільності, долучились онлайн.

Під час зустрічі були розглянуті наступні теми:

  • Виявлення найбільш серйозних викликів та підтверджених практик у транснаціональній спільній освіті;
  • Цілі сталого розвитку як корисна платформа для транснаціональної освіти для залучення студентів з усього світу та розвитку глобальних та міжкультурних навичок для персоналу та студентів.

Під час зустрічі учасники обговорили важливі питання та дійшли думки, що необхідно надавати більше уваги міжкультурній комунікації як у онлайн, так і у офлайн-режимі.

Додатково, обговорювалися наступні питання:

  • Вивчення попиту студентів на спільних транснаціональних провайдерах освіти як важливого фактору їхньої діяльності, а також потреб ринку праці у “глобальних” випускниках.
  • Детальний аналіз спільних віртуальних транснаціональних ініціатив.
  • Дослідження надійних та добре спрямованих партнерств, в межах яких можна розпочати “транснаціональні спільні заходи”.
  • Важливість узгодженості цінностей.

Результати цієї зустрічі будуть використані для розробки рекомендацій для університетів та інших зацікавлених сторін, щодо того, як поліпшити транснаціональну спільну освіту та зробити її більш доступною для студентів та викладачів.

Підготовлено за матеріалами ХНЕУ ім. С. Кузнеця.

Попередня UNESCO-ICHEI Higher Education Digitalisation Pioneer Case Award